Objednávky přijaté od 15.6. do 30.6. odešleme 3.7. Děkujeme za pochopení.

Vrácení zboží

Pokud vám zboží nesedí, můžete jakoukoli nenošenou věc do 14 dnů (na objednávky přijaté v prosinci do 45 dnů) ode dne doručení balíčku vrátit. Výměnu zboží na e-shopu neposkytujeme, jestliže vám některý z produktů nesedí, je nutné ho vrátit a případně si objednat jiné.  

Dříve, než se rozhodnete pro jednu ze 2 variant vrácení zboží, pošlete nám email na obchod@yoginy.cz s informací, že budete zboží vracet. Do předmětu zadejte „vrácení zboží“ a do samotného emailu nám sdělte také Vaše identifikační údaje a ideálně i číslo objednávky. A také způsob, jakým budete zboží vracet. Budeme tak na balíček od vás připraveni. 

Jak zboží vrátit?

a) poštou

  1. Napište nám email na obchod@yoginy.cz s informací, že zboží vracíte přes poštu.
  2. Přiložte vratkový formulář.
    Do balíčku společně s nepoužitým a nepoškozeným zbožím, pokud možno v původním obalu a se všemi případnými visačkami, vložte vyplněný Vratkový formulářNezapomeňte vyplnit číslo vaší objednávky a číslo účtu, na které vám vrátíme peníze. Také v něm, prosím, označte důvod, proč dané věci vracíte.  
  3. Balík odešlete doporučeně na adresu: Yoginy Life s.r.o., Michaela Vrábeľová, Slatinská 14, 636 00 Brno. Poštovné směrem k nám hradí zákazník. 
  4. Peníze vám vrátíme na účet.
    Po obdržení vašeho balíku může trvat až 14 dní, než vrácený balík zpracujeme a peníze za objednávku vám pošleme zpět.
    Máte-li jakékoli další otázky, ptejte nás na obchod@yoginy.cz

b) přes Zásilkovnu

  1. Napište nám email na obchod@yoginy.cz s informací, že zboží vracíte přes Zásilkovnu a potřebujete kód pro vrácení.
  2. Přiložte vratkový formulář.
    Do balíčku společně s nepoužitým a nepoškozeným zbožím, pokud možno v původním obalu a se všemi případnými visačkami, vložte vyplněný Vratkový formulářNezapomeňte vyplnit číslo vaší objednávky a číslo účtu, na které vám vrátíme peníze. Také v něm, prosím, označte důvod, proč dané věci vracíte.  
  3. Zásilku odnesete na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
  4. Obsluze nahlásíte 8místný kód, který vám sdělíme emailem.
    Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku. Poštovné platíme my.
  5. Po obdržení vašeho balíku může trvat až 14 dní, než vrácený balík zpracujeme a peníze za objednávku vám pošleme zpět. Máte-li jakékoli další otázky, ptejte nás na obchod@yoginy.cz