Objednávky přijaté od 2.1. do 6.1. odešleme 9.1. Děkujeme za pochopení.

Vrácení zboží

Pokud vám zboží nesedí, můžete jakoukoli nenošenou věc do 14 dnů ode dne doručení balíčku vrátit. Výměnu zboží na e-shopu neposkytujeme, jestliže vám některý z produktů nesedí, je nutné ho vrátit a případně si objednat jiné.  

Dříve, než se rozhodnete pro jednu ze 2 variant vrácení zboží, pošlete nám email na obchod@yoginy.cz s informací, že budete zboží vracet. Do předmětu zadejte „vrácení zboží“ a do samotného emailu nám sdělte také Vaše identifikační údaje a ideálně i číslo objednávky. A také způsob, jakým budete zboží vracet. Budeme tak na balíček od vás připraveni. 

Jak zboží vrátit?

a) poštou

  1. Napište nám email na obchod@yoginy.cz s informací, že zboží vracíte přes poštu.
  2. Přiložte vratkový formulář.
    Do balíčku společně s nepoužitým a nepoškozeným zbožím, pokud možno v původním obalu a se všemi případnými visačkami, vložte vyplněný Vratkový formulářNezapomeňte vyplnit číslo vaší objednávky a číslo účtu, na které vám vrátíme peníze. Také v něm, prosím, označte důvod, proč dané věci vracíte.  
  3. Balík odešlete doporučeně na adresu: Yoginy Life s.r.o., Michaela Vrábeľová, Slatinská 14, 636 00 Brno. Poštovné směrem k nám hradí zákazník. 
  4. Peníze vám vrátíme na účet.
    Po obdržení vašeho balíku může trvat až 14 dní, než vrácený balík zpracujeme a peníze za objednávku vám pošleme zpět.
    Máte-li jakékoli další otázky, ptejte nás na obchod@yoginy.cz


b) přes Zásilkovnu

  1. Napište nám email na obchod@yoginy.cz s informací, že zboží vracíte přes Zásilkovnu a potřebujete kód pro vrácení.
  2. Přiložte vratkový formulář.
    Do balíčku společně s nepoužitým a nepoškozeným zbožím, pokud možno v původním obalu a se všemi případnými visačkami, vložte vyplněný Vratkový formulářNezapomeňte vyplnit číslo vaší objednávky a číslo účtu, na které vám vrátíme peníze. Také v něm, prosím, označte důvod, proč dané věci vracíte.  
  3. Zásilku odnesete na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
  4. Obsluze nahlásíte 8místný kód, který vám sdělíme emailem.
    Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku. Poštovné platíme my.
  5. Po obdržení vašeho balíku může trvat až 14 dní, než vrácený balík zpracujeme a peníze za objednávku vám pošleme zpět. Máte-li jakékoli další otázky, ptejte nás na obchod@yoginy.cz